Nyaralás tervezésétől a hazaérkezésig

06

febr

TERVEZZ - NÉZZ SZÉT A WEBOLDALUNKON AZ AJÁNLATOK KÖZÖTT

Szánj rá időt és böngéssz ajánlataink között. Nézd meg országonként a lehetőségeket, hogy melyik szimpatikus, milyen ellátást preferáltok, mennyi a keretösszeg, amit szántok a nyaralásra. Ha már nagyjából megvan az elképzelés, akkor pedig használd a szűrőket, például ellátásnál, úti célnál, besorolásnál. Az, hogy van egy elképzelésetek és leszűkítitek az ajánlatokat, az hatalmas segítség lesz a választásban. 

Ha a fenti tanácsok után sem igazodnál el a kereső felületünkön vagy időt szeretnél spórolni, kérj tőlünk személyre szabott ajánlatot. ☺

Tippek ajánlatkéréshez, hogy valóban olyan ajánlatokat kapj, ami érdekel. 

Miket írj bele feltétlenül az ajánlatkérésbe:

  1. Mettől meddig tudtok utazni? Mi a legkorábbi dátum amikor eltudtok indulni és mi a legkésőbbi amire haza kell érni? Hány éjszakára szeretnétek utazni?

  2. Létszám: hány fővel utaznátok, ha van 12 év alatti gyerek akkor pontos születési dátum, ha többen vagytok, akkor pedig szobaelosztás, ki kivel szeretne lenni. 

  3. Ellátás kiválasztásában az alábbi kisokos nyújt segítséget: ellátás nélkül, reggeli, félpanzió vagy all inclusive 

  4. Állítsatok fel egy rangsort, hogy hova utaznátok a legszívesebben és arra kérjetek először ajánlatot. Egyszerre maximum két desztinációra, mert ha túl sok mindent kértek, elfogtok veszni az ajánlatok között.

  5. Keretösszeg, ami tényleg fontos! Nem azért kérjük, hogy turkáljunk a pénztárcátokban, hanem azért, mert ebből tudjuk felmérni, hogy kinek milyen ajánlatokat tudunk küldeni. Mindig arra törekszünk, hogy mindenki a lehető legjobb nyaralást kapja a megadott keretösszegen belül. Ne félj költségkeretet írni, semmiképpen sem esel el emiatt az olcsó ajánlatoktól. Ha nem írsz keretösszeget, nem tudunk személyre szabott ajánlatokat küldeni. 


MEGÉRKEZETT AZ AJÁNLAT 

Ha megkaptad az ajánlatot, nézd át figyelmesen, kattints a linkekre, nézd meg a szállások leírását, képeit. Amelyik szimpatikus, keress rá az interneten, olvass friss, max. 2 éves véleményeket, nézz utasfotókat. Keress rá és kérdezz a Facebook csoportokban tapasztalatok miatt. Ha kérdésed lenne valamelyik szállással vagy foglalással kapcsolatban, keress minket telefonon vagy e-mailben, szívesen segítünk a választásban személyes vagy utasaink tapasztalata által.


MIT TEGYEK, HA TETSZIK A KIAJÁNLOTT AJÁNLAT?

Ha az egyik kiajánlott ajánlat elnyerte a tetszésed, válasz e-mailben küldd el a foglaláshoz szükséges adatokat. 


MIT TEGYEK, HA NEM TETSZIK A KIAJÁNLOTT AJÁNLAT?

Első és legfontosabb, hogy mindenképpen jelezz vissza. Ha nem tetszik az ajánlat és nem jelzed, akkor nem tudunk róla és nem tudunk segíteni. Az összes utazási iroda összes kínálata foglalható irodánkban, úgyhogy biztosak vagyunk benne, hogy megtaláljuk a számodra megfelelőt. Ha elsőre nem küldtünk a tetszésednek megfelelő ajánlatot, azt mindenképpen jelezd nekünk és írd le vagy mondd el mi a pontosabb elképzelésed. Mindig azon vagyunk, hogy utasainknak megtaláljuk a számukra legmegfelelőbb utazást.


FOGLALÁS

Foglalni tudsz e-mailben vagy a weboldalunkon keresztül, fizetni pedig készpénzzel vagy kártyával az irodában vagy átutalással.

Érdemes foglaláskor biztosítást is kötni, erről bővebben itt olvashatsz.


FIZETÉS

Ha 30 napon kívül indul az utazás akkor 40 %+biztosításokkal tudsz foglalni, előfoglalásban az aktuális előfoglalási fizetési feltételekkel, a fennmaradó 60 % hátralék pedig indulás előtt 30 nappal lesz esedékes. Ha 30 napon belül indul az utazás akkor teljes összeggel tudsz foglalni.


FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK - TERVEZETT MENETREND, POGGYÁSZ INFORMÁCIÓK, FAKULTATÍV KIRÁNDULÁSOK

A tervezett menetrend a weboldalunkra mindig feltöltésre kerül. A tervezett menetrendet a légitársaság bármikor megváltoztathatja, erre az utazási irodának nincs ráhatása.

Poggyász információk és fakultatív programok megtalálhatóak a szállás adatlapon a képgaléria alatt a weboldalunkon. Pontos kirándulásokat és indulási napokat a magyar nyelvű telepített idegenvezető tud adni az információs órán a megérkezés napján vagy másnap.


IZGALMAS VÁRAKOZÁS – FELKÉSZÜLÉS AZ UTAZÁSRA

Ha felmerül benned olyan kérdés, amire nem találod a választ, keress bennünket bizalommal.

Hogyan pakoljak? Pakolási tippek ide kattintva elérhető

A feladandó poggyászba mehet minden, ami a kézipoggyászba nem. Folyadékok (tusfürdő, testápoló, krémek, naptej), szúró-vágó eszközök (kisolló, szemöldökcsipesz).

Strandtörölközőt érdemes betenni, a szállásadó biztosít ágyneműt és a zuhanyzáshoz törölközőt.

A rendszeresen szedett gyógyszereket lehet a kézipoggyászba tenni. Érdemes betenni egy fürdőruhát és egy váltóruhát, ha ne adj’ isten elveszne a poggyászunk.

Ha bármi itthon maradt, semmi pánik, kint a boltokban minden megvásárolható.

Ami feltétlenül legyen nálunk az az érvényes úti okmány (személyi igazolvány vagy útlevél) és utazási dokumentum/ voucher (amit indulás előtt egy héttel kapsz meg emailben)

Ha az apartmanban főzni szeretnétek, egy alap felszerelés megtalálható (edények, fakanál, kanál, kés, villa, serpenyő, tányér, pohár), de mosogatószert, mosogatószivacsot és konyharuhát érdemes sajátot használni, ezt vihettek is vagy kint megvásárolhatjátok.


MÁR CSAK EGY HÉT VAN AZ INDULÁSIG

Mint ahogy fentebb is említettük, az utazáshoz szükséges dokumentumokat indulás előtt egy héttel küldjük e-mailben. Charteres utazásnál nem küldünk repülőjegyet, az iroda tölti fel a neveket a légitársaság rendszerébe, így utasfelvételnél elegendő a személyi igazolványt vagy útlevelet felmutatni. Figyelmesen olvassátok el az utastájékoztatót. Ha autóval mentek a reptérre, akkor itt tudtok kedvezményesen parkolót foglalni.

Ha még nem kötöttél baleset, -betegség, -poggyászbiztosítást és éves biztosításod sincs a bankkártyához, akkor mindenképpen kössél. UTASBIZTOSÍTÁS NÉLKÜL NE INDULJ KÜLFÖLDRE. Az egészségbiztosítási kártya nem nyújt megfelelő fedezetet baj esetén.


ELÉRKEZETT AZ INDULÁS NAPJA

A repülőtérre indulás előtt 2 órával kell kiérni. A kivetítőn tudjátok megnézni, hogy hányas check-in pultnál van az utasfelvétel. Ha egyszerre adjátok oda az útiokmányokat, akkor 99 %-ban egymás mellé ültetnek titeket. A pontos ülőhely a beszállókártyán fog szerepelni.

Ha feladtátok a poggyászt és megkaptátok a beszállókártyákat, mehettek be a tranzitba az ellenőrző kapun keresztül. Ide 10*100 ml – él több folyadékot nem vihettek be. A Duty Free-ben vásárolt dolgokat korlátozás nélkül felvihetitek a gépre, itt tudtok vizet is venni.

A fedélzeten nincs ellátás, de lehet vásárolni ételt és italt.


MEGÉRKEZÉS A DESZTINÁCIÓRA

Miután felvettétek a poggyászotokat, a kijáratnál keressétek az utastájékoztatóban megjelölt iroda helyi magyar nyelvű idegenvezetőjét. Ő fogja megmondani, hogy melyik transzferbuszra szálljatok, ami a szállásotokig visz majd.


NYARALÁS

Élvezzétek ki a nyaralás minden percét, menjetek fakultatív kirándulásra, béreljetek autót. Fedezzétek fel a helyet. Egyetek, igyatok, próbáljátok ki a helyi különlegességeket.

Ha valami probléma merülne fel, azt mindig azonnal jelezzétek az idegenvezetőnek, hogy minél előbb tudjon intézkedni. 

Indulás előtti nap az idegenvezető tájékoztat a transzferbusz pontos érkezéséről vagy a kifüggesztett infotáblán is megtudjátok nézni mikorra kell csomagokkal indulásra készen lenni.


HAZAÉRKEZÉS

Reméljük remekül telt a nyaralás, sok szép élménnyel gazdagodtatok és a jövőben szívesen választjátok irodánkat nyaralásotok megszervezéséhez.

Ha meg voltál elégedve az utazással, kérlek értékelj minket a Facebookon és a Google-ben is, ezzel nagyban hozzájárulsz a munkánkhoz és segíted a választásban a jövőbeni érdeklődőket. 


Köszönjük a bizalmat! ☺

BLUE SKY TRAVEL INTERNATIONAL - UTAZZ VELÜNK JÓL A VILÁG MINDEN TÁJÁRA


notifications_active

Hírlevél

Értesüljön a legfrissebb akciókról, iratkozzon fel hírlevelünkre!